Rádi byste nějakým způsobem vyřešili problém s nízkou návštěvností vašeho do posledního detailu propracovaného webu? Jestliže jste investovali tisíce korun do tvorby kvalitního webu, který nyní není navštěvovaný tak, jak jste si představovali, tak je to samozřejmě nepříjemné. Návštěvnost je však parametr, který se dá poměrně snadno ovlivnit, a to pomocí seo optimalizace https://www.seolight.cz/. Jedná se o souhrn nejrůznějších úkonů, které povedou k jedinému – zlepšení vaší pozice ve vyhledávači, jako je Seznam a Google. Ptáte se, proč je právě pozice tak důležitá?
Čím výš, tím líp
Co se týká pozici vašich stránek ve vyhledávači, tak je žádoucí, aby se nacházely co nejvýše. Představte si situaci, kdy sami vyhledáváte nějakou informaci nebo produkt a položte si otázku – kolik odkazů rozkliknete? Dost pravděpodobně se bude jednat o prvních pár odkazů, na druhou stránku výsledků se navíc už ani mnohdy nedostanete. Je tedy jasné, že pokud se vaše webová stránka zobrazí na deváté stránce, je logické, že se na ni příliš lidí nedostane. Je tedy zcela žádoucí a primární, aby se odkaz na váš web nacházel co nejvýše. Jak toho docílit?
Správně provedená optimalizace
Problém s pozicí a nízkou návštěvností vyřeší hravě seo optimalizace. Tyto úkony se postarají o lepší pozici, což je to, čeho chcete docílit. Optimalizace sestává z mnoha kroků. Prvním krokem je návrh klíčových slov, kdy se s odborníky navzájem pobavíte o tom, na jaká klíčová slova budete cílit. Následuje analýza webu a odstranění nepřesností a chybek, které mohou mít vliv na pozici. Dalším krokem bude tvorba PR článků, které budou obsahovat patřičná klíčová slova. Tyto články se následně vezmou a budou do nich vkládány zpětné odkazy, tomuto kroku se říká také odborně linkbuilding. Jedná se o kroky, které zaberou minimálně několik týdnů času.